Reuters: "Європа сподівається заповнити шляхом постачанням з Китаю можливий дефіцит дизельного пального після запровадження ембарго з 5 лютого на постачання з росії".
Європейські нафтопереробні заводи виробляють недостатньо для забезпечення внутрішнього попиту, тому тривалий час росія була основним постачальником дизельного пального до Європи.
Марк Вільямс (директор з досліджень короткострокової нафти у Wood Mackenzie): "Експорт дизельного пального з Китаю може досягти 400-600 тисяч барелів на добу у січні-червні".
Аналітики Energy Aspects переконані, що без китайського експорту ЄС би навряд чи компенсували втрату 500 тисяч барелів на добу через ембарго.
Ціна, ймовірно, буде високою: "Висока ціна на дизельне пальне підтримуватиметься через складну логістику та витрати на доставку" - Роб Тернер, керівник сектору енергетики та ресурсів у PwC UK.
Очікування WoodMac: маржа дизельного пального в середньому становитиме 38 доларів за барель у січні-червні. Це більш ніж удвічі перевищує середній показник за шість місяців 2018-2022 років.
Comments